مد و استایل

در تبلیغات برند لباس چه مواردی تاثیر مثبت در مخاطب می گذارد؟

ایده های عالی برای تبلیغات برند لباس شما

ایجاد یک محصول یا خدمات مورد نیاز مردم اولین مانع شما به عنوان یک کارآفرین یا صاحب کسب و کار آینده است.

خب همه به لباس نیاز دارند.

در واقع، در بیشتر شرایط در هنگام تبلیغات محصول یا برند، لباس‌ها هم ضروری هستند و هم یک کالای «لوکس» و بازاریابی را پیچیده، هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده می‌کنند.

از آنجایی که همه همیشه در حال خرید لباس هستند، شما برای شناسایی و تبلیغ برای مخاطبان هدف خود با مشکل کمتری مواجه خواهید شد.

با این حال، از آنجایی که لباس ها بسیار محبوب هستند، می تواند رقابت را در مورد تبلیغات لباس شدیدتر کند.

اگر اینجا به دنبال پاسخ هستید، ما آنها را داریم.

بیایید باهم بررسی کنیم!

 

چرا به تبلیغات لباس نیاز دارم؟

ایجاد یک استراتژی برند قوی برای تبلیغات لباس

ایجاد ظاهر برند شما

شناسایی مخاطبان هدف

چرا شناسایی مخاطب هدفم بسیار مهم است؟

برای ایجاده ایده های بهتر برای بستر خرید و فروش پوشاک

چه کسی را باید هدف قرار دهم؟

رده سنی مناسب را انتخاب کنید.

چه پلتفرم هایی برای تبلیغات لباس مناسب هستند؟

بهترین روش های تبلیغات لباس در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

همیشه قبل از شروع یک حسابرسی اولیه برند انجام دهید.

آنچه را که مردم در مورد شما به صورت آنلاین می گویند پیدا کنید.

همیشه، همیشه یک جزء احساسی به پیام خود اضافه کنید.

تصاویر محصولات با کیفیت بالا کلید موفقیت پایدار هستند.

در نظر بگیرید که به مخاطبان خود ویدیو و ریلز ارائه دهید.

بر تبلیغات لباس های چشم نواز و خیره کننده تاکید کنید.

 

کدام نوع تبلیغات موثرتر است؟

تبلیغات به صورت فیزیکی یا مجازی؟

ارزان ترین راه تبلیغات چیست؟

چه کلماتی مشتری را جذب می کند؟

5 استراتژی تبلیغاتی چیست؟

چرا به تبلیغات لباس نیاز دارم؟

اول از همه، اگر در حال مطالعه هستید، فرض می کنم که یا به تبلیغات لباس علاقه دارید یا انگشتان پا را در فضا فرو می برید تا با آن آشنا شوید.

که عالیه!

تبلیغات لباس هنر نمایش ویژگی ها و سبک یک لباس یا لباس است به گونه ای که بینندگان را به کسب اطلاعات بیشتر یا خرید ترغیب کند.

هدف نهایی شکستن تمام سر و صداهای بازار آنلاین است – رگبار بی پایان تبلیغات لباس و گرایش های بازاریابی برای ارائه گزینه های لباس خود در بهترین نور ممکن.

رسانه های اجتماعی را مانند یک صحنه در نظر بگیرید.

تلاش‌های شما برای تبلیغات لباس، نور، موسیقی، وسایل و کیفیت تولید است.

رویداد اصلی؟ لباس شما

نکته کلیدی، یافتن ترکیبی عالی از چراغ‌ها، وسایل، موسیقی و الهام برای ایجاد کمپین تبلیغاتی لباس مناسب است.

کمپین تبلیغاتی لباس بهترین و عالی ترین راه برای انتشار اخبار در مورد برند شما، تمرکز بر محصولات خاص و افزایش مخاطبان آنلاین شماست.

حتی اگر از صفر شروع کنید.

ایجاد یک استراتژی برند پوشاک قوی برای تبلیغات لباس

ساخت-برند-استراتژی

قبل از اینکه بتوانید واقعاً سفر تبلیغاتی لباس خود را شروع کنید، باید یک استراتژی برند قوی داشته باشید.

ما به تمام نکات مهم خواهیم رسید.

ایجاد ظاهر برند شما

وقتی نوبت به ظاهر آنلاین برند شما می رسد، می خواهید همه چیز جریان داشته باشد و با بینندگان جدید آشنا شوید.

این به این معنی است که وقتی صحبت از تبلیغات لباس به میان می‌آید، به رنگ‌های برند، لوگوی تثبیت شده و ظاهری ثابت برای برند خود نیاز دارید.

به‌علاوه، باید مطمئن شوید که «در لحن» و «روی نام تجاری» خود در مورد کپی‌نویسی خود باقی می‌مانید.

شما می توانید در مورد این به طور خاص بیشتر بخوانید و چند نمونه را در زیر مشاهده کنید.

 

بنابراین، مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند؟

اگر مطمئن نیستید، در جای درستی هستید.

شناسایی مخاطبان هدف شما مهم است زیرا به شما می‌گوید چه کسی را باید هدف قرار دهید، تلاش‌های تبلیغاتی لباس شما باید در کجا متمرکز شوند و به طور خاص چگونه باید متمرکز شوند.

اما اول:

چرا شناسایی مخاطب هدفم بسیار مهم است؟

وقتی صحبت از نحوه تبلیغ برند لباس شما می شود، شناسایی مخاطبان هدف به دلایلی که در بالا ذکر شد مهم است، اما مهمتر از همه به این دلیل که تبلیغات بدون هدف هزینه زیادی را به همراه دارد.

حتی با بودجه بی حد و حصر، باز هم پس از اتخاذ رویکرد غیر هدفمند برای تبلیغات لباس، پول خوبی به دست خواهید آورد.

چه کسی را باید هدف قرار دهم؟

این یک پاسخ ساده است زیرا شما در حال حاضر کاملاً شروع کرده اید.

چه کسی می تواند لباس شما را بپوشد؟

مردان؟ زنان؟ فرزندان؟ نوزادان؟ شاید مناطق، اقلیم یا جنسیت خاصی را هدف قرار داده باشید.

هر کسی را که هدف قرار می دهید، یک چیز وجود دارد که می توانم پس از بیش از یک دهه حضور در این صنعت تضمین کنم: مخاطبان هدف شما در رسانه های اجتماعی هستند.

و در حالی که یافتن آنها همیشه آسان نیست، آنها منتظر شما هستند.

این میتواند انجام شود.

 

3 ترفند سریع برای شناسایی بازار هدف خود برای تبلیغات لباس

اما حرف کافیه بیایید به چند ترفند سریع بپردازیم که می توانید برای شناسایی سریع بازار هدف آنلاین خود از آنها استفاده کنید.

1 مشخص کنید لباس شما برای چه کسی است و آن را یادداشت کنید.

چه کسی دیگری ممکن است لباس شما را بخرد؟

آیا مردی این لباس ها را برای همسرش می خرد؟ برعکس؟

لباس‌های بچه‌گانه بیشتر توسط خانم‌ها خریداری می‌شود، اما می‌تواند به هر دو صورت انجام شود.

 

2 لباس هایی که برای تبلیغات برنامه ریزی می کنید چه سبکی هستند؟

این همچنین نحوه تبلیغ و نزدیک شدن به گزینه های تبلیغاتی لباس خود را تعیین می کند.

3 محدوده بودجه برای مشتریان بالقوه چقدر است؟

(شما می توانید بر اساس درآمد سالانه در برخی از سیستم عامل های خاص هدف گذاری کنید.)

 

نمونه های تبلیغاتی پوشاک هدفمند

در نظر داشتن مخاطبان هدف خود در حین ایجاد تبلیغات لباس می‌تواند شانس شما را برای دیدن نتایج باورنکردنی از تلاش‌های تبلیغات لباس شما به طور تصاعدی افزایش دهد.

هدف ایجاد تبلیغی است که تمام نویزهای دیگر را به نفع پیام شما خفه کند.

وقتی صحبت از پیام‌رسانی و ظاهر برند شما به میان می‌آید، ایجاد نوعی «تم» می‌تواند بسیار سودمند باشد.

چیزی که وقتی مخاطب هدف شما در یکی از تبلیغات شما قرار می گیرد بلافاصله نام تجاری شما را به ذهن متبادر می کند.

 

چند نمونه از کپی های چشم نواز و هدفمند برای تبلیغات لباس عبارتند از:

مثال شماره 1: مد روز

تابستان را درست شروع کنید: موج‌ها را جذب کنید و چشم‌ها را جلب کنید. ”

گرما را افزایش دهید: تابستان امسال با مجموعه کاملاً جدید ما، یک محصول جدید و داغ را برای خود به ارمغان بیاورید.

«ظاهر عالی بدون پوشیدن آن کامل نیست. 😏”

مثال شماره 2 زیبا

«هم‌اکنون از برند X بخرید و برای ساخت کمد لباس پاییزی جدید خود در خرید قطعات شیک و ظریف صرفه‌جویی کنید.»

کمد لباس‌های خود را با مجموعه‌های خطی هوشمند، شیک و ظریف از برند ایکس برق دهید.

بدون پرداخت قیمت بالا ظاهر یک کمد لباس لوکس را به دست آورید.

لباس‌های برند X شیک، شیک و راحت هستند—برای دفتر یا شب‌های بیرون مناسب هستند.»

مثال شماره 3 حرفه ای

اما همچنین آنها را متمایز می کند – زیرا فقط حرفه ای ها می دانند که کسب و کار معمولی به معنای کسل کننده نیست.

“فقط برای تجارت؟ چه نوع تجارت؟ پیراهن‌های لباس برند X به همان اندازه که در زمین گلف هستند، در دفتر کار هم خوب هستند.

«برند X مرز بین کار و بازی را با لباس‌های تجاری، کفش‌ها و لوازم جانبی برای حرفه‌ای‌های X-معمولی محو می‌کند.»

 

 

چه پلتفرم هایی برای تبلیغات لباس مناسب هستند؟

مانند هر جنگ صلیبی تبلیغاتی دیگر، دانستن اینکه چه زمانی و کجا تبلیغات لباس خود را قرار دهید برای موفقیت کلی و بازگشت سرمایه شما بسیار مهم است.

بنابراین ما به پیش می رویم و تعیین می کنیم که کدام پلتفرم برای اضافه کردن کمد لباس شما بهترین است.

 

بهترین روش های تبلیغات لباس

اگر می خواهید در دنیای تبلیغات لباس ظاهر شوید، اجرای بهترین شیوه های صنعت بسیار مهم است.

و برای اینکه این کار را تا حد امکان برای شما آسان کنیم، ما یک لیست جامع برای شما تهیه کرده ایم.

 

همیشه قبل از شروع یک حسابرسی اولیه برند انجام دهید

 

این مهم است زیرا به شما این امکان را می دهد که اهداف و استراتژی خود را با انتظارات بیشتری از مخاطبان از شما و همچنین جایگاه شما در بازار هماهنگ کنید.

و به شما این فرصت را می دهد که دقیقاً ببینید برند شما در رابطه با شما در کجا قرار دارد.

 

آنچه را که مردم در مورد شما آنلاین می گویند را پیدا کنید

و فقط در مورد آن ناله نکنید.

اعداد را خرد کنید، مشکلات را حل کنید و نتیجه بگیرید.

شما حتی می توانید به شکایات و تمجیدها در تبلیغات مد خود پاسخ دهید تا فرصت های برنده ای برای باز کردن خطوط ارتباطی بین شما و مخاطبانتان ایجاد شود.

 

همیشه، همیشه یک جزء احساسی به پیام خود اضافه کنید

شما می خواهید پیام شما با مخاطبان شما طنین انداز شود، اما بیشتر از آن می خواهید که پاسخی قدرتمند و احساسی داشته باشد.

پاسخی که باعث می شود مشتریان شما کشش مغناطیسی را به سمت CTA شما احساس کنند.

یکی دو نمونه از این موارد خواهد بود:

چگونه محصول شما می تواند زندگی مشتریان شما را آسان تر کند

چگونه محصول شما جهان را تغییر می دهد

چگونه محصول شما به دیگران نیازمند کمک می کند

چگونه محصول شما می تواند زندگی مشتریان شما را رضایت بخش تر کند

شما در حال تبلیغ یک برند لباس هستید، بنابراین تطبیق با هر یک از این نمونه ها در واقع بسیار ساده است.

نگاهی بیاندازید:

«آماده شدن برای کار در صبح هرگز آسان‌تر نبوده است: اتو را برای همیشه رها کنید و یک جفت از شلوار زنانه بدون چروک، ضد لک و محل کار ما را فقط در X بگیرید».

ما در روش خرید و مراقبت از لباس خود نوآوری می کنیم.

چه کسی برای خشکشویی ها وقت دارد؟

ما می دانیم که شما این کار را نمی کنید.»

“با هر خرید، ما به کودکان نیازمند پول می دهیم.”

«یکی از کت و شلوارهای درجه یک خود را بپوشید و شروع به چرخاندن سر کنید. معجزه است!”

 

تصاویر محصول با کیفیت بالا کلید موفقیت پایدار هستند

هیچ‌کس لباس نمی‌خرد بدون اینکه اول به آن نگاه کند.

به آن‌ها نگاهی پر از آنچه از دست داده‌اند بدهید و ببینید که در حال دویدن هستند!

باشه ولی جدی این قطعا یکی از نادیده گرفته ترین شیوه هاست.

از خرید رنگ های مختلف عکس روی 3 تا 5 عکسی که یک آخر هفته در خانه دوستان خود گرفته اید صرف نظر کنید و بازی عکاسی خود را تقویت کنید.

 

بر تبلیغات لباس های چشم نواز و خیره کننده تاکید کنید

 

شما در مجموع حدود 2.7 ثانیه فرصت دارید تا توجه کسی را در حالی که در حال پیمایش در شبکه های اجتماعی است به خود جلب کنید.

این بدان معناست که اگر می‌خواهید فروش داشته باشید، باید دائماً بر ایجاد تبلیغات چشم نواز و خیره‌کننده تأکید کنید.

یک قانون سرانگشتی: رنگ‌هایی که ظاهر می‌شوند، کپی‌هایی که توجه مخاطبان شما را به خود جلب می‌کنند و محتوایی که مخاطب شما می‌تواند با آن طنین‌اندازی کند، همه راه‌های عالی برای جلب نظر مخاطبان و فروش هستند.

 

بدیهی است که امیدواریم به همه سوالات شما پاسخ داده باشیم، اما اگر پاسخ ندادیم، این بخش برای شماست.

(و اگر هنوز به طور کامل به سوالات شما پاسخ نمی دهیم، در اختیار شما هستیم. نظر خود را برای ما ارسال کنید!)

 

کدام نوع تبلیغات برای برندهای لباس موثرتر است؟

ما به دلایلی در صنعت رسانه های اجتماعی هستیم.

ما تمایل داریم بگوییم، (زیرا داده ها هر روز به ما ثابت می کنند) که تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام تا حد زیادی موثرترین شکل تبلیغات است.

 

ارزان ترین راه تبلیغات خرده فروشی لباس چیست؟

متأسفانه، هیچ راه ارزانی برای تبلیغات وجود ندارد، به خصوص در مورد تبلیغات لباس.

با این حال، شما می توانید انجام دهید

یک “شکل” ساده از تبلیغات در فیس بوک و اینستاگرام با “تقویت” پست ها هرازگاهی.

من می‌توانم بگویم که این ارزان‌ترین راه برای به دست آوردن کمی برتری بدون وارد شدن به فرآیند تبلیغات مد است.

 

چه کلماتی مشتری را جذب می کند؟

 

در تجربه ما، موثرترین راه برای جذب مشتری با کلمات در تلاش های تبلیغاتی لباس، استفاده از کلمات احساسی و قدرتمند است.

کلمات قدرتمند توجه خواننده را به خود جلب می کند و کلمات احساسی همان چیزی است که می توانید برای دریافت پاسخ از مخاطب خود استفاده کنید.

هر دو در جذب مشتری بسیار خوب هستند.

 

5 استراتژی برتر تبلیغاتی چیست؟

پنج استراتژی تبلیغاتی خاص وجود دارد که می توانید از آنها برای ارتقای برند لباس خود استفاده کنید.

این شامل:

  • تبلیغات اجتماعی پولی
  • فروش شخصی
  • پیشبرد فروش
  • روابط عمومی
  • بازاریابی مستقیم

هر یک از این استراتژی‌ها «راه‌حل» متفاوتی را ارائه می‌کنند که وقتی در گروه کر اجرا می‌شود، می‌تواند به برند شما جهشی جهنمی بر رقبای شما بدهد.

 

 

خدمات تبلیغاتی لباس ما شامل یک استودیوی عکاسی داخلی، کپی نویسی خلاقانه و خلاقانه، تصاویر متحرک و ثابت، ویدئوهای کوتاه و بلند، ایجاد استراتژی تبلیغات در رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل حساب های تبلیغاتی هفتگی، ماهانه و فصلی و موارد دیگر است.

آیا سوالات بیشتری در مورد تبلیغات لباس دارید یا هر چیزی در حوزه تبلیغات اجتماعی پولی که نیاز به کمک دارید؟

ما همیشه اینجا هستیم تا به هر سوال یا نگرانی پاسخ دهیم.

آنها را در نظرات زیر بگذارید و بیایید با ما تماس بگیریم!

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید